گناهان یک روز بسیجی شانزده ساله

سرویس دفاع مقدس ـ نوجوانان شهید در دوران دفاع مقدس آنچنان به انوار تابناک الهی چنگ انداخته بودند که حتی عالمان و فقیهان هم آرزوی داشتن یک لحظه از حالات معنوی آنها را داشتند.

به گزارش «تابناک»، این نوجوان و جوانان شهید همان هایی هستند که در مسیر رسیدن به معشوق ابدی، با ابزار تقوای الهی ره صد ساله را یک شبه پیمودند و رسیدند به جایی که امروز برای بسیاری از ما دست نیافتنی می نماید.

خواندن بخشی از یادداشت های یک شهید شانزده ساله به نقل از وبلاگ یاد لاله ها شاید برای لحظاتی ما را به فکر فرو برد که کجاییم و چه می کنیم:
 
راوی که یکی از بچه های تفحص شهدا بوده، می نویسد: در تفحص شهدا، دفترچه یادداشت یک شهید شانزده ساله پیدا شد که گناهان هر روزش را در آن یادداشت کرده بود.

 گناهان یک روز او عبارت بودند از:

    سجده نماز ظهر طولانی نبود.
•    زیاد خندیدم.
•    هنگام فوتبال شوت خوبی زدم که از خودم خوشم آمد.

راوی در سطر آخر افزوده بود که: دارم فکر می کنم چقدر از یک پسر شانزده ساله کوچکترم... ! 

                                                                                                               «تابناک»

نظرات 2 + ارسال نظر
سیدحسام شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ

سلاام حاجی جان
احوال شما؟
دلمون براتون تنگ شده، اونم حسابی!!

دعام کنید این روزا خیلی محتاجم.

با اجازتون ازین پستتون توی وبلاگ یه لینک گذاشتم.

یاعلی

صبح نزدیک است و ...

یه آشنا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام حاج داوود

حاجی یه کم بچه ها رو تحویل بگیرید بد نیست. خیلی دل تنگتیم ها...

هر جا هستید دعا کنید برامون. موندیم چی کار کنیم!

من حسابی خجل شدم از این پست...

سلام جوانمرد

اینجوری نگید تو رو خدا

من کی باشم که کسی رو تحویل بگیرم

عرض کردم در منزل اینترنت ندارم و در اداره هم فرصت نوشتن نیست

انشاالله عذر مرا بپذیرید

یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد