دو نوید رهبر انقلاب به سیدحسن نصرالله

علیرضا زاکانی با بیان خاطره‌ای از دیدار با «سیدحسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان گفت: پس از پایان جنگ ۳۳ روزه سید حسن نصرالله به ایران آمد؛ در دیداری که با او داشتیم، گفت: سال ۲۰۰۰ عرصه به ما تنگ شد و تصمیم گرفتیم عقب‌نشینی کنیم؛ در حزب‌الله به‌طور جدی به این جمع‌بندی رسیدیم؛ به ایران آمدیم و ۳ روز با مسئولان ایران مشورت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید عقب‌نشینی کنیم.

به گزارش جهان، نماینده مردم تهران افزود:خدمت حضرت آقا رسیدیم؛ شرایط را به ایشان توضیح دادم؛ وقتی طرح عقب‌نشینی را مطرح کردم، آقا فرمودند «شما حق عقب‌نشینی ندارید.»

من گفتم: «با مسئولان ایران صحبت کردیم.» ایشان فرمودند: «اشتباه کردند، شما حق عقب‌نشینی ندارید؛ بروید مقاومت کنید.»

وظیفه ما تبعیت بود و گفتم: «چشم مقاومت می‌کنیم؛ در دلم گفتم ما شهید می‌شویم و این جریان می‌خوابد.» نماز ظهر را به امامت آقای خامنه‌ای خواندیم؛ ایشان بین نماز ظهر و عصر به ما رو کردند و فرمودند: « عنقریب شما پیروزی خواهید دید و همه شما در این پیروزی زنده خواهید ماند.» این نوید در دل ما بود و به لبنان رفتیم و مقاومت کردیم؛ تا اینکه عقب‌نشینی فضاحت‌بار دشمن در سال ۲۰۰۰ اتفاق افتاد. با خود گفتم آقا، دوتا نوید به ما دادند یکی نوید پیروزی و دومی نوید زنده بودن ما که در این پیروزی بود. پس از پیروزی دیدم تمام کسانی که در آن دیدار حضور داشتیم، زنده‌ایم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد