بار دیگر بهارى بى‌حضور «مهدی عج»

 

       زیبا ترین بهار پایان انتظار!

         

پنجره را که می‌گشایی بوی بهار و تازگی از هر گوشه‌ای از ایران به مشام می‌رسد؛ از گنبد سلطانیه، باغ ارم شیراز، آبشار مارگون، قلعه آوارسین، آبشارهای اطراف رامسر، قلعه رودخان، فومن، قلعه فلک الافلاک خرم آباد، گرفته تا نقش رستم مرودشت، غار کتله‌خور استان زنجان، آرامگاه شیخ زاهد گیلانی لاهیجان، باغ فردوس، قلعه توت ایلام و ....

در سرزمین من خورشیدی نور می‌دهد که صاحبانش با عشق و عرفان آشنایند، اینجا نوروز با رنگی به زیبایی خورشید تجلی دارد. این جا هرسال، نوروز با ندای مردی آسمانی از مشهد آغاز می‌شود با کلام بهاری بزرگ‌مردی که تبارش به نور می‌رسد و شجره نامه‌اش به آل‌الله.
سفره هفت سین هر خانه با هنری دو چندان از زمان‌های دور گره خورده است، صفای سبزه تا صداقت آب، صدای نرمش سنجد تا شیرینی سمنو....

امروز زهدان عالم در گرو یا مقلب القلوب‌هاست، امروز برگی دیگر رقم خواهد خورد امروز با مدبر الیل گفتن‌ها تمنای توجهی دوچندان را ازلبان بندگی ادا می‌کنیم تا شاید محول الحول و الاحوال تدبیر دیگری را به سبب رحمانیت خود برای همیشه روزگار رقم زند.

امروز همانی است که در انتظارش بودیم، همانی که در خفقان زمان همه در پی گدایی آن آرامش هستند، امروز سرزمین من با علمداری رهبری از جنس ایمان پیش می‌رود و من در سایه لوای او در آرامش می‌خوانم؛ «یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الا احسن الحال»

سرزمین من از دیرباز خطه شاعران و اهالی ایمان است، تجلی عمل نشان از اراده ایران و ایرانی دارد، خاک وطنم در گوشه گوشه دلم جا دارد در نجوای کنار سفره هفت سین خانه، تنها به یاد عزت وطنم آرزوی سلامتی می‌کنم.

آرام برای همه با نگاهی به سین دیگر سفره، سکه را برای روزی یاد کرده و رزق حلال و وسعت آن را خواهانم، سرزمین من ایران دارائی‌هایی از جنس علم و قلم دارد ادبایی که تنها بر کلک خود تکیه کرده و بر ارتقای آن کوشایند.

سفره‌های هفت‌سین را با صافی و صداقت، ایمان به قرآن، سخاوت و احسان پهن می‌کنیم تا شاید در گرداگرد دعا برای دیگران دعای خودمان هم مستجاب حضرت عشق شود.

بار دیگر بهارى دیگر بى‌حضور تو از راه مى‏رسد، و آن‏چه که زیبا نیست زندگى نیست بلکه تهی بودن زمان بدون وجود توست...

گاهی دلم برای بهاری تنگ می‌شود که تنها و تنها یکبار انتظارش را می‌کشیم .... پس الهم عجل لولیک الفرج را با امیدی برای ظهور در این بهار برای تا ابد می‌خوانیم...    «فارس»

نظرات 2 + ارسال نظر
ع.ر.وطن دوست پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ق.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!
احوال برادر داوود!؟
خوبید انشاالله؟!

عیدتون مبارک باشه!
خیلی ارادت داریم!

متن زیبایی بود و بهجت انگیز!

امسال خیلی عجیب شروع شده!
بیشتر از هر سال دیگه تمنای ظهور اقا رو میشه دید!

انشاااله که سال اخر باشه!
لحظه تحویل سال با دو تا از دوستان بودیم در حسینه ایرانیان! جاتون خالی! لحظه پیام رهبر حس خاصی داشتم!...

دعامون کنید!
یا علی! :)

سلام برادر!
ممنونم...خیلی دوستت دارم سالار...
عید شما هم مبارک!

کاملا درسته...یه بهار کاملا جدید در دنیای اسلام شروع شده
مسلمین دارن خودشونو پیدا میکنن...و توی همین شروع پیدا کردن٬ وحشت صهیونیستا کاملا مشهوده...اونا بهتر از خیلی ها میدونن چه اتفاقی در شرف وقوعه!

انشاالله خداوند یه عیدی متفاوت بهمون میده...
ممنونم...شاید بتونم حدس بزنم...حس یه سرباز بسیجی که خوب تمرین کرده...گوشاش تیز شده که فرمانده چی میگه...شاید آماده باش...شاید میخواد بگه بچه ها شب عملیات نزدیکه ... گوش به زنگ باشید...خدایا یعنی میشه تو این عملیات...........

به روی چشم... محتاج دعایم عزیز
یا مهدی!

سید جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://bidmajnoon.blogsky.com/

سلام...
حالتون خوبه حاجی جان؟
ارادت داریم...
سال نو مبارک...
سالی پربار توام با فرج یار (عج)

دیگه دارم آماده اعزام میشم... دعامون کنید.

یاعلی

صبح نزدیک است...

سلام آقاجون
ممنونم و دعاگو
بزرگواری سیدجان
انشاالله که سال جدید بر شما هم مبارک باشه
آمین...
دست حق به همرات سیدجان...به روی چشم ... و محتاج دعای شما...
البته سید نمیدونم چرا ... دلم روشنه که یه جایی میری که دسترسی به نت داری و باز هم میتونی من و دوستان رو مستفیض کنی...انشاالله

یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد