خاطره قالیباف از خراب شدن یخچال رهبرانقلاب

شهردار تهران با بیان خاطره‌ای گفت: «در دوران دفاع مقدس و در زمان ریاست‌جمهوری مقام معظم رهبری، در رفت و برگشت‌هایی که از جبهه به تهران داشتم سعی می‌کردم با ایشان ملاقات کنم. یک بار در ماه مبارک رمضان بود که قرار شد ایشان را در وقت افطار ببینم، در مسیر یکی از نزدیکان ایشان را که سالها در کنار ایشان بودند در خیابان دیدم که در یک دست پلاستیک گوشت و در یک دست پلاستیک پنیر داشتند.»

محمد باقر قالیباف در ادامه گفت: «ایشان را سوار خودرو کردم و وقتی ایشان وارد ماشین شدند غر غر می‌کردند، علت را جویا شدم گفتند که موتور یخچال آقای خامنه‌ای خراب شده است و وقتی من خواستم برای گرفتن موتور بروم اجازه ندادند و ما نام نویسی کرده ایم تا مانند بقیه مردم به ترتیب نوبت موتور یخچال را دریافت کنیم.

وی افزود: «به دلیل اینکه فصل گرماست من به خانواده ایشان گفتم که فعلا از یخچال ما استفاده کنید اما چند روز بعد و در زمانی که ایشان از خانواده خود پرسیده بودند که با این وضعیت بی‌یخچالی و در فصل گرما و تابستان و ماه رمضان چه می‌کنید؟ خانواده گفته بودند که فعلا از یخچال حاج آقا استفاده می‌کنیم اما آقای خامنه‌ای با ناراحتی اعتراض می‌کنند و به خانواده خود می‌گویند که آن یخچال جزو بیت المال است و نباید از یخچال ایشان استفاده کنید. «تهران امروز»

نظرات 1 + ارسال نظر
صفایی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://safajn.blogfa.com

سلام علیکم
خوشحال میشم در خدمتتان باشم
وَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص أَوَّلُ مَا عُصِیَ بِهِ اللَّهُ تَعَالَى سِتُّ خِصَالٍ حُبُّ الدُّنْیَا وَ حُبُّ الرِّئَاسَةِ وَ حُبُّ الرَّاحَةِ وَ حُبُّ النَّوْمِ وَ حُبُ النِّسَاءِ وَ حُبُّ الطَّعَام‏(رسول خدا فرمود اول چیزى که به واسطه آن خدا را معصیت کردند شش چیز است
1- دوستى دنیا،
2- جاه‏طلبى،
3- راحت‏طلبى،
4- دوستى خواب،
5- زنان را دوست داشتن،
6- غذا را دوست داشتن،)
یا حق
یا علی
یا سید علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد