کلامی از امام (ره)

پرونده:Imam Khomeini - has exiled.jpg

 

 فقط رضای خدا را در نظر بگیرید 

 

به هیچ وجه گوش به حرف عده ای که می خواهند یک دسته کوچک مردم ما خوششان بیاید و به اصطلاح مترقی هستند٬ ندهید. قاطعانه با این گونه افکار مبارزه کنید. خدا را در نظر بگیرید٬ اصولا آنچه که باید در نظر گرفته شود خداست نه مردم. اگر صد میلیون آدم٬ اگر تمام مردم دنیا یک طرف بودند و شما دیدید که همه آنها حرفی می زنند که بر خلاف حکم قرآن است بایستید و حرف خدا را بزنید ولو اینکه تمام بر شما بشورند. انبیا همین طور عمل می کردند.   صحیفه نو ر- جلد۱۲صفحه ۲۵۸

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ http://shiavoice.blogsky.com

به ما سر بزن

سلام بلاگ شما را دیدم خیلی زحمت کشیده اید. خسته نباشید. من تازه شروع کرده ام از راهنمایی تان استفاده میکنم. بیشتر هدفم درج خاطرات ناب سرداران دفاع مقدس است که بعد از انتخابات بیشتر به آن می پردازم.

قاصدک یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ق.ظ http://m-shaker.blogsky.com

سلام حاج داود!
آقا مبارکه..میگفتی تا دست خالی نیام و شرمنده بشیم..
حاج داود عزیز؛من اصولا هرکی بیاد و نوازش کنه این قاصدک حقیر را .برخود لازم میدانم تا هم در پی نوشت کامنت اون عزیز و هم در وبلاگش جهت تشکر از حضورش درقاصدک برم..والان هم چون این درد سینوزیت مجال بیشتر بهم نمیده..اومدم . در زیر همون جواب در قاصدک را برات میگذارم تا بعد که مفصل خدمت برسم
بازم ببخش جسارتم را..دوست عزیز..واما جوابت در قاصدک:

قبل از هر چیز ببخش که کامنتت را دوباره برای خودم ارسال کردم!
چون من اینجا فقط و فقط قاصدکم...رعایت موارد امنیتی لطفاْ...!
واما بعد..حاج داود.خوتم خوب میدونی که من برای شما تاکید میکنم
دربین دوستان عزیزمون برای شما ارزش زیادی قائلم(سوای تعلقات جناحی)
اگر هم دیدی درخواست کردم منو از مناظره عفو فرمایید.خواستم خدای ناکرده نکنه دربین طرح نقطه نظرات باعث کدورتی گردم..وگرنه بنده از مباحثت با شما حظ وافر برده ام و میبرم..شاهد این کلام هم اینکه بهتون گفتم گه گاه برای منم مسج بده!! یعنی منوهم بازی بده دیگه!!
آقا داود؛من خیلی خوشحالم که امروز با اومدنت تونستم به آدرس وبلاگت دسترسی داشته باشم..
برای عرض ادب خدمت میرسم...حتماْ...
ولی خواهش میکنم چوب کاری نکن..دلااااورررر
من اینجا دارم درس پس میدم و بس...زنده باشی..یاعلی مدد

سلام خدمت دوست بزرگوارم جناب آقای شاکری
از اینکه مرا مورد لطف و مرحمت خود قرار دادی تشکر و سپاسگذاری میکنم. من هم اگر قرار باشه بحث های انتخاباتی٬ دوستی های رفقای جانباز را تحت الشعاع قرار بده با ادامه اون مخالقم.
ضمنا وسط دعوا نرخ تعیین نکن! من عددی نیستم که شما بزرگوار رو بازی بدم همین که سعادت دارم در جمع دوستان بازی میکنم برام بسی مایه افتخاره. حق نگهدارتان باد.

ایدا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ب.ظ

خصوصی
با سلام
من یک بیمار ضایعه نخاعی هستم.از مهره های4و5 گردن.4 سال پیش در اثر 1 تصادف دچار این مشکل شدم.در حال حاضر فقط دست چپم حرکت دارد ان هم تا مچ والان با یک ابزار به سختی تایپ میکنم.مشکل تنفسی خاصی ندارم ولی به خاطر تنگی تراشه تراکستومی هستم.واما مشکل من.من سوزش های شدیدی دارم از نوع central dysestetic painو یا پارستزی
برای حل این مشکل اقدامات زیادی کردم.استفاده از داروهای ضد تشنج مانند کاربامازپین-گاباپنتن و... .داروهای بی حسی و بی هوشی بصورت خوراکی و تزریقی مانند لیدوکائین-کتامین و... .داروهای گیاهی.طب سوزنی.تحریکات حسی.ماساژ و... .همه این کارها یا بی تاثیر بودند و یا نتیجه عکس داشتند.با دکترهای زیادی در داخل و خارج مشورت کردم ولی تا امروز نتیجه ای نگرفته ام.بعضی از دکترها پیشنهاد قطع عصب حسی را به من دادند ولی بعضی دیگر مخالفت کردند.باید بگویم من حاضر به مصرف داروهای مخدر نیستم البته به مدت 5 روز روزی نصف قرص ترامادل مصرف کردم که بی فایده بود.در یک توضیح ساده تر

من فقط سر وگردن و شانه هام حس دارند وبقیه ی بدنم بی حس هست.قسمتهاییکه حس ندارند تمام مدت میسوزند.نه مثل سوزش زخم بلکه مثل سوزش اتش.حالت خیلی بدی هست..گاهی اینقدر زیاد میشه که حتی نمی توانم صحبت کنم.این سوزش با تحرک- گرسنگی- بد خوابی- پوشیدن لباس گرم و... بیشتر میشود.
امیدوارم توضیحات کافی باشه.

برای حل این مشکل ( معضل ) چه باید کرد؟

باتشکر


سلام با توجه به اینکه سوال این دوست گرامی تخصصیه٬ از کلیه عزیزان جانباز خواهش میکنم چنانچه اطلاعاتی در این خصوص دارند راهنمایی لازم را ارائه نمایند. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد