چقدر بنیاد شهید و امور ایثارگران به روز است؟

روز یکشنبه سوم خرداد۸۸ میهمان جانباز گرانقدر آقای حاج شکرالله وفایی بودیم . حاج احمد آقا پسر ایشان از سفر عمره برگشته بودند. تعداد دیگری از عزیزان جانباز هم بودند و بحث بر سر به روز بودن بنیاد شهید و امور ایثارگران  و تسریع در امور اداری آنان بود که متوجه شدم اتفاق جالبی برای یکی از دوستان افتاده است. 

این برادرمان که جانباز قطع نخاع کامل و همچنین قطع عضو از ناحیه دو پا  بالای زانو می باشد برای انجام یک کار اداری به بنیاد مراجعه کرده بود که گفته بودند شما باید به کمیسیون بروی و کد ضایعه بیاوری تا مطمئن شویم که قطع نخاع کامل هستی.  

تصور کنید بعد ازگذشت بیست و یک سال از خاتمه جنگ هنوز در اداره ای که مدام با جانبازان سروکار دارد و به آنان سرویس میدهد آنقدر ضعف در سیستم وجود دارد که چنین پاسخی به جانباز میدهند٬ و از آنطرف هم سیستم هاتف را به رخ جانبازان میکشند که «نمی آیید اما پاسخ میگیرید»٬  فعلا که می رویم و پاسخ نمیگیریم وای به آن روزی که نرویم!!! آقایان فکر نمیکنند بهتر است قدری از تشکیلات عریض و طویل و بی کیفیت بنیاد کاسته و در سرویس دهی به خانواده ها اندکی و شاید بیشتر از اندکی حرفه ای تر عمل کنند؟ باور بفرمایید آزمون و خطا بس است.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ http://btajdolati.blogfa.com/

سلام
ایوالله
خوش اومدی پهلوان

سلام ممنونم از سرور گرامی خودم.

رمضان چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ http://mighat61.blogfa.com

سلام اقا داود خوشحالم با یک جانباز ۷۰درصد دراین دنیای مجازی اشنا می شوم لطفا خودتان را بیشتر معرفی کنید.

سلام آقا رمضان. من که خودم را بیشتر از شما معرفی کردم.به هر جهت داود حیدری هستم و همانطور که فرمودید جانباز ۷۰٪ جنگ تحمیلی. در خدمتتان هستم . من هم خوشحال میشوم که با حضرتعالی بیشتر آشنا شوم.ممنون و خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد