مسابقات بسکتبال با ویلچر

با سلام 

امروز جمعه ۱۷ مهر ۸۸ جهت مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان عازم مشهد مقدس میشوم و چهارشنبه ۲۲ مهر برمیگردم.انشاالله  نائب الزیاره همه دوستان خواهم بود. 

التماس دعا و خدا نگهدار

نظرات 4 + ارسال نظر
امین جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

سلام،
خوش به حالتون
سلام ما رو به پسرعمومان برسونید!
به امید قهرمانی

سلام امین جان
ممنون ازلطف شما
نائب الزیاره همه دوستان بودم.
چهارم شدیم.

س -ف جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام
التماس دعای فراوون.
با ارزوی موفقیت
یا علی

سلام
ممنونم
من تو حرم آقا به یاد همه بودم و از طرف همه نائب الزیاره بودم.

رمضان جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ http://mighat61.blogfa.com

التماس دعا
ان شاا.. پیروز برگردید.

سلام آقا رمضان گل
از عنایت شما ممنونم
نائب الزیاره بودم انشالله که مقبول آقا و خداوند تبارک و تعالی باشد.
تو مسابقات هم چهارم شدیم. ۱.فارس ۲.خراسان ۳.قم ۴.تهران

[ بدون نام ] شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ http://fellow.blogsky.com

سلام
برای موفقیتتون دعا می کنم.
می دونم که همینطور که تو جنگ سنگ تموم گذاشتید، توی ورزش هم همینطور خواهید بود...
از صد تا جوون هم بهتر.
یاعلی

سلام
شما لطف دارید
البته من فقط برای سلامتی ورزش میکنم و سالهاست که از ورزش قهرمانی خداحافظی کرده ام.از سال ۷۱ تا سال ۸۰ عضو تیم ملی بسکتبال باویلچر بودم و اگه ریا نشه کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر بودم و چند مدال جهانی و آسیایی هم دارم٬ همزمان از ۷۶تا ۸۰ عضو تیم ملی تیراندازی با کمان هم بودم ولی دیگه پیرشدم و برای اینکه دوستان قدیمی رو ببینم و چند روزی دور هم باشیم به این مسابقات میروم.در مشهد هم نائب الزیاره همه دوستان بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد