مخملباف دیروز و امروز

 
هفته گذشته محسن مخملباف که خود را سخنگوی جنبش سبز در خارج از کشور معرفی می کند با انتشار نامه ای خطاب به اوباما، از وی به خاطر تسخیر لانه جاسوسی در ایران عذرخواهی کرد و خواستار معرفی 13 آبان به عنوان روز آشتی با آمریکا شد. 
  
مخلباف دیروز و امروز را خودتان مقایسه کنید! 
 
دهه 60

دهه 80
نظرات 8 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام آقای حیدری
فعلاً که احمدی نژاد گوی رابطه با امریکا رو از همه ربوده!
راجع به آقای مخملباف نظری ندارم، خدا باید خیلی کمک مون کنه که از راهش منحرف نشیم

سلام امین جان

-در مورد آقای احمدی نژاد تا وقتی مورد تایید مقام معظم رهبری باشد ما هم حامی ایشان هستیم ٬ محکم و تا پای جان.
بعنوان یک برادر کوچک به شما عرض میکنم بدون توجه به جار و جنجالهای این روزها منصفانه قضاوت کن٬ جمله ای را که در ارتباط با آقای احمدی نژاد آورده ای جانب انصاف را نگه نداشته است. من در شرق آسیا و اروپا ایرانیانی را دیده ام که با وجود انتقادهایی که به ایشان داشته اند ولی ایشان را دوست داشتند فقط به خاطر ایستادگی ایشان در مقابل آمریکا.

از هدیه شما بسیار ممنونم٬ استفاده کردم.

مطلب زیر را هم آوردم شاید مورد استفاده ات باشد.

- آقایان موسوی و خاتمی می دانند وقتی در مقابل شعاری که هواداران اندک و کم شمار آنان در روز قدس به حمایت از اسرائیل سر داده اند، ساکت می مانند و کمترین سخنی در ملامت آنان و یا علیه اسرائیل بر زبان نمی آورند و بر قلم نمی رانند، به طورطبیعی، احتمال نرم شدن آنها در مقابل رژیم صهیونیستی- و نه الزاماً وابستگی آنها- قوت می گیرد...نمی گیرد؟! مخصوصاً آن که شناسنامه روزقدس به نام مبارزه با اسرائیل صادر شده است.

- وقتی همین آقایان موسوی و خاتمی به مناسبت روز 13آبان بیانیه صادر کرده و سخنرانی می کنند و در این بیانیه و سخنرانی نه فقط به جنایات آمریکا کمترین اشاره ای نمی کنند، بلکه نامی از آمریکا نیز به میان نمی آورند و در همان حال به گونه ای آشکار از هواداران خود می خواهند با حضور در تظاهرات این روز، مخالفت خویش با نظام اسلامی و همصدایی با آمریکا را فریاد بزنند، به خوبی می دانند که از این رهگذر، وابستگی خود به آمریکا را اعلام کرده اند... نکرده اند؟! و حال آن که روز 13آبان با هویت اعتراض به جنایات آمریکا به دنیا آمده است.

- اوباما رئیس جمهور آمریکا، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گوردن براون نخست وزیر انگلیس، سارکوزی رئیس جمهور فرانسه و برلسکونی نخست وزیر ایتالیا از موسوی و خاتمی با عنوان «امید غرب برای مقابله با نظام اسلامی» یاد می کنند و سازمان منافقین، بیت العدل بهایی ها، گروههای مارکسیست، سلطنت طلب ها و از جمله رضا پهلوی، و مهره های بدنام بین المللی نظیر جرج سوروس، مایکل لدین و... موسوی و خاتمی را «فرصت طلایی»! برای برچیدن بساط انقلاب اسلامی و انتقام از امام خمینی(ره) می دانند و تمامی سرمایه و توان خود را برای حمایت از آنها به میدان آورده و هزاران - بله تعجب نکنید، هزاران- سایت اینترنتی و ایستگاههای رادیویی و تلویزیونی و صدها شبکه ماهواره ای و... در آمریکا، اروپا و اسرائیل، بیشترین- اگر نگوئیم تمامی- برنامه های خود را به حمایت از سران فتنه و لجن پراکنی علیه اسلام و امام و انقلاب اختصاص می دهند و موسوی و خاتمی نه تنها در اعتراض به آنها موضعی نمی گیرند، بلکه به حمایت گسترده مالی و تبلیغاتی و سیاسی آنها افتخار نیز می کنند، بدیهی است در این حالت، موسوی و خاتمی به وضوح می دانند و درک می کنند که مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی در ذهن و نگاه خود نام این دو را از لیست افراد وفادار به انقلاب، امام و مردم دوست کشورشان خط زده و در لیست «عاملان بیگانه»! می نویسند... نمی نویسند؟!

امین سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

راستی، یه هدیه براتون دارم:
http://tools.blogsky.com/1387/06/02/post-9/

ار لطف شما بینهایت ممنونم.

رمضان سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ http://mighat61.blogfa.com

سلام آقاداود
چی بگم خدا اخر عاقبت همه ما را به خیر کنه
من با تماشای فیلم های توبه ی نصوح و دو چشم بی سوی مخملباف در دهه ی 60 خیلی منقلب می شدم. اما حالا شنیدم فیلم هایی می سازه که ادم شرمش میشه اسم فیلمش را بر زبون بیاره چه رسه به اینکه اون فیلم را ببینه.
خدایا همه ی ما را از شر شیاطین آخرالزمان حفظ کن.

سلام جناب کاوسی عزیز
تنها جمله ای که میتوان گفت همان طلب عاقبت به خیری از خداوند متعال است. ممنون از حضور شما.

امین چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ق.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام دوباره بزرگوار
گذر زمان خیلی چیزها رو ثابت خواهد کرد.راه آقای احمدی نژاد به ترکستات ختم میشه...
من هم فکر می کنم شما دارید در مورد آقایان موسوی و خاتمی اشتباه می کنید!باید بگذاریم زمان بگذرد.
سال هاست داریم به اسم توطئه بیگانگان همه ندانم کاری هامون رو گردن اونها می اندازیم.بد نیست کمی هم به خودمون نگاه کنیم که به اسم اسلام چه ها کردیم!
اولین کارمون هم چسبوندن مخالفان مون به امریکا و اسرائیل هست!
حوادث بعد انتخابات هدیه الهی بود تا افراد چهره واقعی شون رو نشون بدند
به زودی کسانیکه ظلم کردند خواهند دانست به کدامین جایگاه بازخواهند گشت...

آری، صبح نزدیک است...

سلام امین جان
من هم در اینکه گذر زمان خیلی چیزها رو ثابت میکنه با شما موافقم تنها فرق من و شما اینه که ما همین شرایط رو تو دهه شصت یکبار تجربه کردیم.
خط امام تو این زمونه یه صاحب واقعی داره و اونم کسی نیست جز مقام معظم رهبری که حضرت امام(ره) در موردشون فرمودند«شمااز جمله افراد نادری هستیدکه چون خورشید روشنی می دهید. » مطمئن باش بجز این شاخص سراغ هر چیز دیگه ای بری جز پشیمونی چیزی عایدت نمیشه. ببخش که به این صراحت گفتم چون دوستت دارم و نمیخوام بعد از همون گذر زمان و ثابت شدن خیلی چیزا طور دیگه ای در باره من قضاوت کنی. خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه. التماس دعا و خدانگهدار.

امین چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

راستی، در جواب سوال آخرتون:
شاید فقط موسوی و کروبی "واقعاً " در خط امام (ره) مانده باشند!
از کسانی که اسم امام (ره) لقلقه زبانشون هست و بویی از اون مرد بزرگ نبردند بدم می یاد.جدیداً هم که خط امام خیلی صاحب پیدا کرده!

پس حتما مردمی که امروز با دیدن کروبی شعار مرگ بر منافق سر میدادن منافق هستند.

امین پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام دوباره آقای حیدری،
خیلی مخلصیم حاجی،مثل اینکه سرتون شلوغه که دیر به روز می کنید!
من از روی "جو" خط فکری ام رو تعیین نکردم. ببینید، یه مشکلی که ما داریم اینه که مخالفین خودمون رو به بدترین شکل می کوبونیم و هر انگی هم که بخواهیم بهش می زنیم و اصلاً کک مون هم نمیگزه که این تهمت ها چه عواقب اخروی داره.پیشنهاد میکنم حتماً این لینک رو ببینید، شاید هم خونده باشید؛ یادداشت فوق العاده فرزند برومند شهید مطهری، محمد مطهری هست:
http://301040.blogsky.com/1388/05/29/post-302/

آقای حیدری عزیز، معیارهای من، همون حرف های دین هست.حتماً حرف های منو در وبلاگ "یه آشنا" خوندید(البته اون 2-3 کامنت همش حرف من نبود بلکه حرف هایی بود که در قشر تحصیلکرده وجود داره و هیچ جواب روشنی به اونها داده نشده.منظورم همون قسمتی هست که نظرات خودم بود)واقعاً اگه "بدون تعصب" نگاه کنیم میشه جوابی براش پیدا کرد؟این رفتارهای پس از انتخابات تا الآن با کدوم معیار اسلامی قابل توجیه هست؟ چه بر سر حکومت اسلامی اومده که حتی به مجلس دعای کمیل هم رحم نمی کنند؟ (به قول آقای یزدی اینها باید کمیل بن زیاد رو می گرفتند!:) ) آیا اسلام اجازه چنین برخوردهایی رو حتی با مجرم ترین افراد میده؟
حرف امام (ره) "مردم سالاری" با معیار دینی بود.واقعاً مردم سالاری اینه؟شکنجه و قتل و...؟ اون دو آیه قرآن در مورد قتل که اشاره کردم مطالعه کنید و با کنار گذاشتن عقایدتان با یک دید از بالا بهش نگاه کنید و قضاوت کنید.
قانون اساسی بالاترین حق مردم بر گردن حکومت هست؛ واقعاً الآن قانون بازیچه دست یه عده نشده که قدرت رو به هر بهایی که باشه می خوان؟
آقای حیدری، من کاملاً با چشم باز راه رو تعیین میکنم.معیارهام هم کاملاً درسته چون قرآن و سیره ائمه (ع) هست.مطمئن باشید هر لحظه که خلافش به من ثابت بشه راهم رو عوض میکنم حتی 180 درجه!
قربون همه جانبازان عزیز
یاحق

سلام امین جان
من جسارتی نکردم که خط فکری شما غلط و یا از روی «جو» انتخاب شده است فقط با استناد به تاریخ و تجربه شخصی ام عرض کردم که رمز پیروزی مسلمین در اطاعت از ولی فقیه است. این آقایانی که امروز داعیه رهبری جنبش به اصطلاح سبز را دارند و از طرف همه دشمنان ما حمایت رسمی و غیر رسمی میشوند و قند در دل دشمنان آب کرده اند شاد کردن دشمنشان فرق میکند با شاد کردن دشمن از نوع شهید مطهری. کجای تاریخ قبل و بعد از انقلاب سراغ دارید که دشمنان شیعه از امام(ره)٬ شهید مطهری٬ شهید بهشتی و امثالهم تعریف و تمجید و مخصوصا حمایت کرده باشند و امید خودشان را در حمایت از آنان خلاصه کنند.خبر داری که سید حسن نصراله پیغام میدهد که چرا در ایران اینقدر مقام معظم رهبری را اذیت میکنید و چرا قدر ایشان را نمیدانید. فکر میکنید کسی مثل سید حسن نصراله که یک شخصیت جهانی و محبوب مسلمانان است بی دلیل دست «آقا» را میبوسد و یا خدای نکرده جو زده شده است؟ من کلام اول و آخرم را که از امام بزرگوار فراگرفته ام خدمت شما عرض میکنم که فرمودند«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشورتان آسیبی نبیند». به هر حال امین جان من با دیدن عکسهای شما در مناطق عملیاتی علاقه شدیدی در دلم ایجاد شد و جوانی از جنس همان جوانهای آن روزها در ذهنم تداعی شد و بعنوان یک برادر کوچکتر حرف دلم را عرض کردم و کوچکتر از آنم که دانشجوی فهیم امروزی را نصیحت کنم چون مطمئنم با منابع فراوانی که در درسترس دانشجوی امروز قرار دارد نیازی به توصیه و نصیحت حقیری چون من نیست و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری جوانان امروزی اگر نیاز شود حتما بهتر از جوانان دیروز در صحنه حاضر خواهند شد(نقل به مضمون).
من دست دانشجوی فهیم و متعهد و بخصوص بسیحی واقعی امروزی را میبوسم. التماس دعا و خدانگهدار

امین پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام بزرگوار
جسارت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!من که اصلاً یک لحظه چنین فکری نکردم.
آقا داود عزیز، این فرمایشات رو نفرمائید.ما جوونا باید دست امثال شما رو ببوسیم، ما همه زندگی مون رو از برکت شماها داریم.
من هم مانند خیلی از هم سن و سال های خودم سوالاتی دارم که هیچ کس جوابش رو نمیده.این سوالاتی رو که در بالا مطرح کردم واقعاً سوالات اساسی من هست.من نمی تونم شاهد انحراف باشم و حرف نزنم که در این صورت به فرموده امیرالمومنین دو تا در نامه اعمالم نوشته میشه، یکی برای کاری نکردن و یکی برای سکوت.
واقعاً اگه جوابی بر منطق دینی و شرعی برای پرسش های جوانان هست (که البته بعیده که باشه چون به طور روشن بر خلاف قرآن و سیره ائمه (ع) هست) چرا با باتوم و شکنجه پاسخ شون رو میدند؟
چرا رهبران ما مثل امام صادق (ع) عمل نمیکنند که با کفار هم بحث منطقی می کردند و سرانجام قانع شون می کردند؟
من احساس میکنم ما خیلی از اصل دین مون منحرف شدیم.نمیدونم، شاید باید ما به نحوی شرایط آخرالزمان رو فراهم کنیم؛ دنیایی پر از گناه و فساد...

سلام امین جان
من و امثال من وظیفه مان را انجام دادیم و هیچ منتی بر کسی نداریم. بحث به این شکل هم به نتیجه نمیرسد انشاالله اگر روزی توفیق بود و سعادت یار٬ حضوری در خدمت خواهم بود.

امین پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
انشاالله ما که مشتاق دیدار شما هستیم.نمی دونید چقدر منتظر اسفند ماه و اردوی راهیان نور هستم، شاید اونجا زیارت تون کردم
من همیشه میگم صحبت هایی که بعدش صحبت میاره جاش توی محیطهای مجازی نیست باز خودم این کارو میکنم! اصلاً من دیگه بحث این جوری نمیکنم!
اینها رو ولش کنید، باید فقط برای صاحب جمعه ها دعا کرد...

دعامون کنید که دعاهای شما به استجابت نزدیک تره

سلام امین جان
انشاالله من هم این توفیق رو داشته باشم و سعادت زیارت دوکوهه و فکه و شلمچه نصیبم بشه و اونجا شما را هم از نزدیک زیارت کنم. البته من در تهران هم وقتم آزاده٬ اگه وقت داشتی اعلام کن در خدمتم و خوشحال میشم.
من هم با شما موافقم که فضای مجازی جای خوبی برای بحث نیست. اللهم عجل لولیک الفرج.انشاالله عاقبت همه مون ختم به خیر بشه.التماس دعا و خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد