آثار نماز شب

    

 «من به برادرا توصیه می کنم خوندن نمازشب رو از دست ندن. نمازشب آثار دنیوی و اخروی زیادی داره. مثلاً از شواهد و قرائن پیداست که برادر میرزایی دیشب نماز شب خوندن! درسته اخوی؟!» میرزایی که چند روزی بیشتر نبود به جبهه اعزام شده بود، از این حرف سید حسابی جا خورد و با خجالت گفت: «اگه خدا قبول کنه!» سید ادامه داد: «از این جوون یاد بگیرید! از همه ما جوون تره ولی نماز شبش ترک نمیشه» میرزایی پرسید: «سید ببخشید! این آثار نماز شب که می گید چیه؟ نمازشب چه آثاری داره که می شه فهمید یه شخصی نماز شب خونده؟» سید جواب داد: «یکی از آثارش اینه که در اون تاریکی شب که شما برای نماز بلند میشی، ممکنه دست و پای همسنگرات لگد بشه!»
                                                «محمد مبینی»                      

نظرات 3 + ارسال نظر
رمضان یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام بر جناب حیدری عزیز
قرن هاست زمین انتظار اینچنین مردانی را می کشید تا بیایند و کربلای ایران را عاشقانه بسازند و زمینه ساز ظهور باشند، آن مردان آمدند و رفتند، فقط من و تو جا ماندیم و از آن جریان چیزی نفهمیدیم، آیا پس از سالها وقت آن نرسیده که به خود آییم؟!

یه آشنا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ http://fellow.blogsky.com

سلام بزرگمرد
توی نمازهای عاشقی تون تو رو خدا ما رو هم فراموش نکنید ها...
من به امثال شما خیلی ارادت دارم. حاجی مثل پدرم دوستتون دارم

از دیدن عکس خیلی حال کردم، چقدر زیباست...

سلام جوانمرد
محتاج دعای هستم.
شما بزرگوار هستید.
انشاالله خداوند پدرتان را حفظ کند و شما را هم برای او نگهدارد. خدانگهدار

امین پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام آقای حیدری عزیز،
واقعاً عکس قشنگیه.مطلب که حرف نداشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد