وزیر سابق و خادم حضرت زینب(س)

دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی، هفته گذشته با شرکت در بیست و چهارمین کنگره گوارش و کبد سوریه ضمن ارائه چهار مقاله مهم در زمینه گوارش و کبد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت، به‌عنوان خادم و کفش دار بارگاه حضرت زینب(س) خدمت‌گزاری کرد.

لنکرانی طی این سفر با وزیر بهداشت و درمان سوریه ملاقات و در مورد امکان همکاری های علمی در زمینه بیماری‌های گوارش و کبد گفت‌وگو کرد.

لنکرانی استاد دانشگاه و در حال حاضر رییس مرکز سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

                                                      «رجانیوز»

نظرات 4 + ارسال نظر
ع.ر.وطندوست یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

اگه اصلاحاتی ها اینجا بودن احتمال 99% میگفتن این حرکت پوپولیستیه!!

یا علی

سلام برادر

این اصلاحاتی ها بدجوری زدن به جدول!!!

ولی خدائیش این آقای لنکرانی خیلی باحاله

وزارت و مسئولیت و... هیچ تاثیری تو روحیه بسیجی وارش نگذاشته...من که عاشق این جور آدمها هستم.

یاحق

امین یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام آقای حیدری
من هم به ایشون علاقه دارم،جامعه پزشکی هم گویا از دوره وزارت ایشون راضی بودند...در آخر هم که بعد از معرفی بعنوان نخبه از سوی احمدی‌نژاد در مناظره با محسن رضایی جایی در کابینه دهم پیدا نکرد! البته مفتخر به لقب "هلو" هم شدند!

خودم یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام امین جان

ببخشید که اشتباها بدون پاسخ تایید کردم

امین جان اینا اختلافات درون سازمانیه

اصل مطلب درسته

ایشون و آقای فتاح خیلی کارشون درسته...هنوز هم با آقای احمدی نژاد همکاری میکنن

التماس دعا

یاعلی

مهدی اسلامی پناه چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ

باب دمش گرم؛ خدایی وزیر با خدا و خوبی بود ولی این نفر سوم کنار دست آقای لنکرانی آقای حاج احمد ایمانی معلم عربی زمان دبیرستان من بود که خیلی ادم خوب و با یمانییه خدا خیرش بده و
تشکر از اینکه با این عکس منو یادش انداختی ..

سلام

این آقای فاضل لنکرانی و فتاح خیلی دوست داشتنی هستند.

جدی معلم شما بوده...مثل خودت آدم با ایمان و بامرامیه.

خوشحالم که باعث این تجدید خاطره شدم

یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد